Opening beweegtuin voor senioren

Op donderdagmiddag 21 september is door de Burgemeester Eric Van Oosterhout van de gemeente Emmen de openingshandeling verricht van de beweegtuin voor senioren. Als Wijkvereniging zijn we zeer tevreden over de uitvoering van deze beweegtuin. Zonder de bijdragen van donateurs en sponsoren zou dit niet mogelijk zijn geweest. Bij deze willen wij deze weldoeners nogmaals hartelijk bedanken, namens alle senioren van de Rietlanden.

Deze beweegtuin bevindt zich aan de achterkant van Woonwijkcentrum “ Valkenhof”. Na afloop kan hier ook gezellig een kopje koffie/thee worden gedronken.

Nu ligt de bal bij onze senioren. Wij roepen jullie op om flink gebruik te gaan maken van deze beweegmogelijkheid. Laat met z’n allen zien dat deze investering de moeite waard is geweest.

Mocht u niet weten op welke wijze u hiervan gebruik zou kunnen maken, of mocht u gewoon advies hierover willen, kunt u dat aan ons laten weten via de website of op ons inloopspreekuur elke dinsdagmiddag in Valkenhof.

Ook kunt u ons mailen via info@wijkverenigingrietlanden.nl . Wij zullen dan zorgen voor professionele hulp of advies via de seniorensportcoach van de gemeente Emmen.

Tevens kunt u ook nog gebruik maken van de gratis lessen die worden gegeven op:

Donderdag 28 september van 13.30 tot 14.30 uur

Dinsdag 3 oktober van 10.30 – 11.30 uur.

Het is niet nodig u hiervoor op te geven. Gewoon langskomen …..DOEN!!!!

Beweegtuin