Fit in Zuid

Fit in zuid

Bent u klaar om de stap naar een gezonde levensstijl te zetten? Wij gaan u daarbij helpen, door de punten die u wilt verbeteren aan te pakken.

Bewegen, Roken, Alcohol, Voeding, Ontspanning. Dit zijn vijf factoren die bijdragen aan een gezonde leefstijl. Het is deze combinatie van factoren die het leven in gezonde balans houden. Als u met één of meerdere van deze onderdelen bezig wilt kunnen wij daar een helpende hand in bieden. Dit is geheel kosteloos en op vrijwillige basis.

Het plan wordt opgezet voor een periode van tien weken. Het plan begint met een gesprek waarin we vragen waar u naar toe wilt werken en zetten daarvoor een plan uit. Dan gaat dit plan uitgevoerd worden op de met u afgesproken manier en we eindigen met een eindgesprek om te kijken hoever u bent gekomen en hoe u zelf verder kunt gaan om deze gezonde leefstijl te behouden.

Ons doel is Emmen Zuid zo gezond mogelijk te krijgen.

U wordt begeleid door een jong team van sport en bewegen studenten. Onze opleiding heeft een samenwerking met de buurtsportcoaches uit Emmen.

Als u graag een verbeterde levensstijl zou willen, is dit mogelijk in groepsvorm maar ook voor één op één begeleiding. We zijn actief in de wijk Bargeres en we zijn gevestigd in ‘t Brinkenhoes.

Om je op te geven, of voor meer informatie hierover, kunt u mailen naar: fitinzuid@gmail.com

Kijk ook op onze Instagram: buurtsportcoaches_emmenzuid

U heeft zelf de leiding, wij zijn alleen het laatste zetje in de goede richting.